اصلاح طرح لبخند در دندانپزشکی زیبایی آماریس بصورت تخصصی انجام می شود. اعتقاد داریم، یک لبخند زیبا در صورتی ممکن است که هارمونی و هماهنگی کاملی میان اجزا صورت ، فک و دندانها وجود داشته باشد.

همانطور که شما هم به آن واقف هستید، امروزه زیبایی لبخند و بلاخص دندانها برجسته شده و ارتباط زیادی با اعتماد به نفس دارد. هرچند ظاهر یک فرد، مانع از پیشرفت وی نمی شود اما یک لبخند زیبا مسیر را هموار می کند.

اصلاح طرح لبخند شامل چه مواردی می شود؟

درمان های اصلاح طرح لبخند شامل برطرف کردن شکستگی دندان، رفع پوسیدگی، اصلاح رنگ و فرم دندان ، صاف کردن دندان و پر کردن فضای خالی میان دندان ها می باشد.

سفید کردن دندان ها / بلیچینگ

ساده ترین و سریع ترین روش زیبا سازی دندانها و لبخند، سفیدکردن دندان ها می باشد. در دندانپزشکی زیبایی حرفه ای، به این روش بلیچینگ نیز می گویند. در این روش ماده ای به نام پراکسید هیدروژن باعث از بین بردن رنگدانه های داخل مینای دندان می شود.

کامپوزیت دندان

بلیچینگ که امکان انجام آن در خانه نیز وجود دارد، با تفاوتهایی با انجام آن در کلینیک نیز همراه است که در مطلبی جداگانه درباره آن توضیح خواهیم داد.

لیفت لثه

لیفت لثه یکی دیگر از روش های زیبایی دندان است. این درمان بیشتر مربوط به افرادی می شود که دچار لبخند لثه ای هستند. یعنی هنگام لبخند ، مقدار بیشتری از لثه آنها نمایان می شود. در این روش مقداری از لثه را برش و باعث افزایش طول دندان ها می شود.

کامپوزیت دندان

شاید بتوان ادعا کرد که روش کامپوزیت ونیر یا همان کامپوزیت دندان سریع ترین روش زیبایی لبخند در اصلاح طرح لبخند است. چرا که در این روش و در طول یک جلسه می توان به شکل، فرم و رنگ دلخواه دندانها دست یافت. در این روش ماده ای به نام کامپوزیت، توسط دندانپزشک بر روی دندانها قرار داده می شود و سپس شکل داده می شود.

لمینت دندان

لمینت دندان درمان شگفت انگیز در اصلاح طرح لبخند است. لمینت دندان پرطرفدار ترین درمان در دندانپزشکی زیبایی به شمار می رود و نتیجه نهایی آن بسیار متفاوت است. در این درمان، پوسته نازکی از جنس سرامیک بر روی دندان چسبانده می شود.

ارتودنسی

اگر از مشکلات دندانی حاد رنج می برید و کجی دندان زیاد است ، بهترین درمان برای اصلاح آنها، ارتودنسی است. درمان ارتودنسی یکی از قدیمی ترین درمان های دندانپزشکی است که در کلینیک دندانپزشکی آماریس بصورت تخصصی دنبال می شود.

ایمپلنت دندان

از دست دادن دندان، از یک دندان تا چند دندان و حتی کل دندانها ، دیگر یک کابوس نیست. روش درمان ایمپلنت دندان به این صورت است که پیچ ایمپلنت از جنس تیتنیوم در داخل استخوان محل از دست رفته دندان قرار میگیرد و سپس پروتز دندان بر روی آن سوار می شود. این روش قابل اعتماد و طولانی مدت شما را از مشکلات بی دندانی نجات می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلینیک دندانپزشکی آماریس

021-1234567

نوبت‌دهی آنلاین