سفید کردن دندان ها یکی از روش های زیبا سازی دندانها می باشد که در دندانپزشکی زیبایی انجام می شود. اما سفید کردن دندان ها چطور انجام می شود؟ چه روش هایی برای سفید کردن دندانها وجود دارد؟ آیا سفید کردن دندان ها برگشت پذیر است؟ با ما همراه باشید تا به تمام سوالات شما پاسخ بدهیم.

چرا دندانها تغییر رنگ می دهند؟

دندانهای همه ما به دلایل مختلف مثل عادت های غذایی، سن و یا عدم بهداشت صحیح دندان، دچار تغییر رنگ می شوند. به طور مثال مصرف زیاد قهوه و یا سیگار اصلی ترین موارد تغییر رنگ دندان ها است.

سفید کردن دندان ها چگونه است؟

در دندانپزشکی امروزه تنها کشیدن دندان و یا درمان درد دندان ، تنها مسائل مربوط به دندانها نیست و زیبایی و درخشندگی دندان نیز به دلیل اهمیت زیاد در زیبایی لبخند و اعتماد بنفس بفرد مهم می باشد. از این رو همواره روشهای جدید و محافظه کارانه برای بهبود زیبایی دندان به کار گرفته می شود. یکی از روش های سفید کردن دندان ها بلیچینگ است.

بلیچینگ چیست؟

بلیچینگ روش سفید کردن دندان بدون درد و عوارض است. روشی که نه درد دارد، نه آسیبی به مینای دندان می زند و توسط دندانپزشک در مطب و در خانه تحت نظر دندانپزشک انجام می شود.

مزایای بلیچینگ چیست؟

یکی از اصلی ترین مزیت بلیچینگ دندان، عدم ایجاد ناراحتی برای مراجعه کننده است. درمان بلیچینگ به سرعت نتایج خود را نشان می دهد و باعث رضایت فرد خواهد شد. از نظر هزینه نیز روشی ارزان قیمت محسوب می شود.

آیا روش بلیچینگ را در خانه می توان انجام داد؟

بله یکی از روش های بلیچینگ علاوه بر نجام در مطب ، انجام در خانه است. برای این منظور دندانپزشک کیت تری را با نحوه و روش انجام در اختیار شما قرار می دهد.

بلیچینگ در مطب چگونه است؟

روش بلیچینگ در مطب ، بهترین روش سفید کردن دندان ها می باشد. در این روش که اتفاقا سریعتر از روش در خانه است، دندانپزشک با ژل حاوی پراکسید هیدروژن و تاباندن نور ( لیزر ) دندان ها را سفید می کند. قابل توجه است که این روش ، ضمن سریع بودن در یک جلسه، از ماندگاری بالایی نیز برخوردار است.

آیا بلیچینگ نیازی به بی حسی دارد؟

خیر روش بلیچینگ بدون درد است و نیازی به تزریق بی حسی ندارد.

سفید کردن دندان ها با بلیچینگ چقدر ماندگار است؟

با سفید شدن دندان ها در این روش، حداکثر 2 الی 3 سال با رعایت بهداشت صحیح دندانها ماندگاری دارد.

سفید کردن دندان ها با کامپوزیت دندان

یکی دیگر از روش های سفید کردن دندان ها روش کامپوزیت دندان است، در این روش مواد کامپوزیتی بر روی دندان توسط دندانپزشک قرار می گیرد و سپس شکل داده می شود.

مزایای کامپوزیت دندان چیست؟

روش کامپوزیت مزایای زیادی دارد، به طور خلاصه می توان به انجام سریع در یک جلسه، به دست آوردن رنگ دلخواه با درجه سفیدی دلخواه، برطرف کردن کجی سطحی دندان و موارد زیادی دیگر اشاره کرد.

سفید کردن دندان ها

سفید کردن دندان با لمینت دندان

لمینت دندان بهترین روش برای زیبا سازی دندان ها و لبخند می باشد. این روش به این صورت است که پوسته نازکی از جنس پرسلن بر روی دندان ها چسبانده می شود.

سفید کردن دندان ها با لمینت دندان

مزایای لمینت دندان چیست؟

لمینت دندان ماندگاری و زیبایی طبیعی بسیار زیادی دارد. امروزه لمینت دندان جزء بهترین روشهای دندانپزشکی زیبایی محسوب می شود و نتایج به دست آمده آن بسیار رضایت بخش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلینیک دندانپزشکی آماریس

021-1234567

نوبت‌دهی آنلاین